צמחים

עובדות מעניינות על צמחים

עובדות על צמחים- בעוד שרובנו אוהבים צמחי בית על יופיים, יתכן שתופתעו את מה שאינכם יודעים עליהם.

לפעמים קל להסתכל על צמח חסר תנועה ולשכוח שהוא חי

אבל קורה הרבה שאתה לא יכול לראות. לצמחים יש הרבה בעיות למשוך בעלי חיים שעוזרים להם להאביק את פרחיהם ולהפיץ את זרעיהם. בני אדם יכולים להאביק צמחים על ידי העברת אבקה מאבקני צמח אחד לאדון אחר. העברה זו נקראת האבקה צולבת ועלולה לגרום נזק עצום למפעל.

ניקוב זה, הידוע גם בשם פנסטרציה של עלים. מופיע באופן טבעי במיני צמחים כגון Monstera deliciosa ומתפתח באופן טבעי עם צמיחת הצמח. מיוצרים חומרי הדברה Bt. מה שאומר שאנשים יכולים לצרוך צמחים באופן שהם לא מיוצרים באופן טבעי כאשר הם אוכלים תירס. ה- DNA של הצמח השתנה בדרכים שלא יכלו להתרחש באופן טבעי, כמו למשל באמצעות חומרי הדברה.

לפחות חלק מתאי הצמח מכילים אברונים פוטוסינתטיים או פלסטידים. המאפשרים להם לייצר מזון לעצמם. בעוד שרובם המכריע של הצמחים מסוגלים לפוטוסינתזה. יכולת זו אבדה בשנים האחרונות, ויש להשתמש במזון בדרכים אחרות.

אם בית הגידול של הצמח נהרס. יש תקווה כי צמח מת יכול להימצא ולקצור במקום אחר בעתיד. אם נוכל לגלות מינים טורפים חדשים שכבר קיימים. או אם אנו רואים צמחים מתפתחים לקרניבורים, אז צמח מסוג זה לא ילך לשום מקום.

בדוק את העובדות המהנות הבאות על צמחים כדי לרענן את בחינת הביולוגיה שלך וללמוד עוד! קרא זאת בילדותך כדי להכין את הידע שלך לניסים אמיתיים. או קרא אותו לילדים המתמקדים בידיעת ניסים אמיתיים.

צמחים ועצים יכולים לחיות מאות או אפילו אלפי שנים

אך סוגי אוכל מסוימים שלא טעמתם חייבים לגדול איפשהו כדי לנסות אותם. צמחים מסוימים, כמו אלה שאנו אוכלים, חיים רק שנה אחת ומתים רק בחורף. צמחים אחרים יכולים לחיות מספר שנים וכמה צמחים כמו עצים ובעלי חיים אחרים כמו ציפורים, דגים, ציפורים ואפילו בעלי חיים שאוכלים צמחים חיים רק שנה אחת.

עולם הצמחים המדהים מלא בעובדות מרגשות ומהנות לגלות, אז תיהנו מ -9 העובדות המשובחות הללו על צמחי חוץ וגינון שיהפכו לפרודוקטיביים, יפים ומהנים יותר. איך ייראו הפרחים שלך ובאיזה אופן הם יפרחו וכמה זמן הם יחזיקו מעמד?

אף שאורך היום

הוא שם שגוי, מכיוון שחלק מהצמחים אכן רגישים למספר שעות החשיכה, "רגיש לאור יום" מתייחס ליכולתו של הצמח להאביק בחוץ, וזה המקרה אצל רבים צמחים, במיוחד אלה מהונדסים גנטית. התקשורת נפתחת לעיתים קרובות – גם היא מאובקת, אך לא כולם עושים זאת, וחלקם חייבים להיות מהונדסים גנטית – כדי להשיג זאת.

אם ההיסטוריה של כדור הארץ הייתה מסוכמת בשעות

צמחים פורחים היו קיימים מיליוני שנים, אך זהו זמן גיאולוגי יחסית יחסית. כאשר הופיע הצמח הפורח הראשון, היו כבר דינוזאורים עשבוניים שחיו באותו אזור בעולם לפחות 100 מיליון שנה. שרכים, קונוסים – עצים ועצי מחט שגשגו בצפון אמריקה ובאירופה הרבה לפני שהפרחים הראשונים הללו הופיעו. התפוצצות הגיוון שהוליד מיני צמחים פורחים התגוונה עם הזמן והשתרשה לפני כמאה מיליון שנה.

במבוק

הוא הצמח העצי הצומח ביותר בעולם ויכול לגדול עד 35 אינץ 'ביום אחד. ישנם שני סוגים של צמחים שגדלים גבוהים: הצמחים הגדלים במהירות כמו במבוק והצמחים הצומחים באטיות שנמצאים באזורים טרופיים וסובטרופיים כמו צפון מערב האוקיאנוס השקט, דרום אמריקה ואפריקה.

על ידי שימוש בפחמן דו חמצני לצורך פוטוסינתזה ושחרור חמצן לאטמוספרה

הצמחים מספקים את החמצן שבני אדם ובעלי חיים יכולים לנשום. צמחי במבוק משחררים לסביבה בין שלושים לארבעים אחוז יותר חמצן מאשר צמחים אחרים בעולם, וזה סופג יותר פחמן דו חמצני מכל צמח אחר בעולם.

צמחים גם לוגמים חומרים מזינים כמו חנקן וזרחן משורשיהם

אך אינם יכולים לחיות על אור השמש בלבד. צמחים מסוימים הם טפילים החיים על חומרים מזינים של אורגניזמים אחרים; אחרים הם טורפים שמקבלים חומרים מזינים אחרים מאכילת בעלי חיים.

בנוסף לזנים אלה, ישנם גם קומץ צמחים שהם טורפים או אפילו טפילים. כמה מינים טורפים הם צמחים פורחים שאוכלים בעלי חיים קטנים אחרים שנוחתים עליהם, כמו ציפורים, זוחלים ודו-חיים.

על פי דוח מדינת הצמחים העולמית

שפורסם על ידי הגנים הבוטניים המלכותיים בקיו, האנושות בחרה לאכול רק 30 מינים מתוך אלפי צמחי המאכל. למעשה, ישנם יותר מפעמיים מיני צמחים מכפי שאנו מכירים כיום, ואנשים אוכלים יותר מהם מכל מינים אחרים בעולם, על פי דוח מדינת הצמחים העולמית, שפורסם בגן הבוטני המלכותי של KEW.

גרינוויו- הקמת גינה

עובדות על צמחים
עובדות על צמחים